השכרת כיסאות לאירועים היא חלק מרכזי בכל תכנון אירוע. אצלנו ב־A.B תמצאו מגוון רחב של כיסאות להשכרה – מכיסאות פלסטיק פשוטים ועד כיסאות יוקרתיים לאירועים מיוחדים. השירות בנוסף כולל הובלה מסודרת, פריקת הכיסאות בשטח ופירוק/העמסה מהירה בסיום האירוע.
קודם כל, הכיסאות משפיעים על נוחות האורחים לאורך כל האירוע. מעבר לכך, הם קובעים לא מעט גם את המראה הכללי של האירוע – יוקרתי, קלאסי או פשוט וקליל. לכן, חשוב לבחור כיסאות שמתאימים לאופי האירוע, לסוג הקהל ולסידור השולחנות.
כיסאות פלסטיק – מתאימים לאירועים בחוץ, קלים ונוחים לנשיאה.
כיסאות מתקפלים – חוסכים מקום וקל להעמיסם.
כיסאות נפוליאון – בחירה יוקרתית לחתונות ולאירועים רשמיים.
כיסאות בר – לאזורי בר ועמדות קוקטייל.
כיסאות מרופדים – מספקים נוחות מקסימלית באירועים ארוכים.
כתוצאה מהשילוב הזה, כל לקוח יכול לבחור את הכיסא המתאים ביותר לאירוע שלו – מבחינת נוחות, מחיר ועיצוב.
ייעוץ מקצועי להתאמת הכיסאות לסוג האירוע.
הובלה מסודרת עד המקום.
סידור הכיסאות לפי התכנון.
פירוק ואיסוף בסיום האירוע.
כמו כן, אפשרות לשילוב ציוד משלים: שולחנות, אוהלים, הצללות ותאורה.
כיסאות הם רק חלק מהתמונה המלאה. לכן מומלץ להוסיף גם:
השכרת שולחנות לאירועים – עגולים, מרובעים או בר.
השכרת אוהלים לאירועים – פתרון מושלם לאירועי חוץ.
השכרת הצללות – להבטחת נוחות בקיץ.
השכרת תאורה – ליצירת אווירה מיוחדת.
אנו מספקים שירות מהיר בכל אזור הדרום והמרכז: אופקים, באר שבע, אשקלון, נתיבות, שדרות, תל אביב והסביבה. מעבר לכך, ניתן לתאם שירות גם לאזורים נוספים.
האם יש מינימום הזמנה?
בדרך כלל כן, אך ניתן להתגמש בהתאם לסוג האירוע.
האם המחיר כולל הובלה?
תלוי בכמות הפריטים הכוללים בהזמנה, לבירור ניתן לחייג למספר 050-845-4565
האם אפשר לשלב סוגי כיסאות שונים?
בהחלט. ניתן להרכיב שילוב מגוון של דגמים לפי אופי האירוע.
האם הכיסאות נקיים ומוכנים לשימוש?
בוודאי. כל הכיסאות עוברים ניקוי ובדיקה לפני ההשכרה.
המחירים באתר כוללים מע"מ, ואינם כוללים הובלה.
בנוסף ניתן לקבל שירות פריסה וקיפול של הציוד בתיאום מראש.